Marzec
16
2020

W czasie epidemii staramy się jak najlepiej dbać o bezpieczeństwo, ale jednocześnie zapewnić dostęp do naszych usług. W związku z potrzebą dalszego ograniczania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa oraz w trosce o zdrowie i życie Klientów oraz pracowników Banku, wprowadzamy większe ograniczenia w zakresie bezpośredniej obsługi Klientów.

Począwszy od dnia 26.03.2020 r.:

  • Kontakty osobiste z pracownikami placówek naszego Banku są możliwe tylko w szczególnych przypadkach, po uprzednim telefonicznym umówieniu się,
  • Obsługa gotówkowa realizowana jest wyłącznie za pomocą urządzeń samoobsługowych (bankomaty, wpłatomaty).

Zachęcamy do:

  • Bankowania online, z domu – pamiętaj, że większość dyspozycji możesz zlecić w bankowości internetowej.
  • Kontaktowania się mailowo z bankiem (pomoc@bstorun.pl), telefonicznie (56 639 95 00), bezpośrednio z naszymi doradcami (numery telefonów znajdziesz TUTAJ) lub placówkami Banku (numery telefonów poniżej),
  • Unikania stref samoobsługowych i wypłacania gotówki. Płać kartą, telefonem lub zegarkiem w placówkach usługowo-handlowych, a w szczególności korzystaj z funkcji zbliżeniowej. Jeśli możesz, zakupy rób przez internet.

Numery telefonów do placówek Banku:

  • Chełmno tel. 797 702 838
  • Chełmża tel. 797 702 828
  • Lisewo tel. 663 636 706
  • Łubianka tel. 797 339 738
  • Łysomice tel. 797 339 734
  • Papowo Biskupie tel. 797 702 815
  • Stolno tel. 797 702 850
  • Toruń (ul. Lelewela 33) tel. 797 339 726
  • Toruń (ul. Reja 23c) tel. 797 339 713
  • Unisław tel. 797 339 746
  • Wąbrzeźno tel. 667 020 570
  • Zławieś Wielka tel. 797 339 749

 

bs torun

 

Co możesz zrobić za pomocą bankowości internetowej?

  • Sprawdzić stan konta,
  • Sprawdzić historię transakcji,
  • Wykonać przelewy,
  • Opłacić wszystkie rachunki,
  • Zapłacić za zakupy przez internet,
  • Doładować kartę na telefon,
  • Założyć konto oszczędnościowe i lokaty,
  • Złożyć wniosek o kredyt gotówkowy i limit w koncie.

Czy bankomaty działają?
Działają i uzupełniamy w nich gotówkę na bieżąco. Nasza sytuacja płynnościowa jest bardzo dobra.

Czy dbamy o czystość stref samoobsługowych, urządzeń oraz naszych placówek?
W tej chwili częściej niż zwykle dezynfekujemy powierzchnie w oddziałach, strefach samoobsługowych oraz nasze urządzenia.

Czy w obecnej sytuacji umożliwiamy zawieszenie spłaty rat kredytu?
Tak, wprowadziliśmy takie ułatwienie. Umożliwiamy odroczenie do maksymalnie 6 miesięcy. 
Szczegółowe informacje na ten temat możesz znaleźć TUTAJ.

Uważaj na oszustów!
Szczególnie teraz przestępcy mogą rozsyłać fałszywe smsy lub maile, straszyć zablokowaniem środków i żądać kliknięcia w link. Zgłaszaj nam wszystkie takie przypadki, nie klikaj w linki i nie podawaj nikomu poufnych danych logowania do serwisu!

Zachęcamy, aby stosować zalecenia i środki ochronne przeciwko koronawirusowi.
Szczegółowe informacje na stronie: https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady