info
search login strona główna

Doładowanie telefonu to dodatkowa funkcjonalność dostępna w bankowości internetowej, umożliwiająca zasilenie stanu konta wskazanego numeru telefonu. Usługa jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę i jest realizowana od razu po złożeniu dyspozycji. Doładowanie telefonu to idealne narzędzie, które umożliwia zasilenie stanu konta w dowolnym czasie i bez wychodzenia z domu.

Jak korzystać?

Po zalogowaniu do bankowości internetowej wystarczy odnaleźć zakładkę "Doładowania", wybrać operatora GSM, kwotę doładowania i wprowadzić numer telefonu.

Usługa dotyczy operatorów - T-Mobile, Orange, Plus, Heyah, Sami Swoi, Play, nju mobile, Virgin Mobile, Lycamobile oraz wRodzinie.

Doładowanie nie wiąże się z żadną dodatkową prowizją.

Demo bankowości internetowej

Zapraszamy do obejrzenia filmików, pokazujących jak w prosty sposób wykonać czynności związane z kontem.

Dzięki filmikom dowiesz się w jaki sposób:

  • chronione są transmitowane dane
  • używać haseł jednorazowych dla czynności związanych z parametryzacją przelewów
  • zakładać i obsługiwać lokaty terminowe
  • przeglądać salda rachunków oraz historię operacji
  • wykonywać przelewy jednorazowe dowolne, przelewy do ZUS i US, przelewy zdefiniowane
  • doładować telefon komórkowy na kartę bez konieczności wprowadzania kodu
  • przeglądać informacje związane z kredytami

Całość znajduje się pod adresem http://media.naszbank.pl/ib/.