info
search login strona główna

Funkcjonalność doładowania telefonów umożliwia zasilenie stanu konta wybranego numeru telefonu. Doładowanie jest dostępne w systemie IB/IBF przez 7 dni w tygodniu, 24h na dobę i jest realizowane od razu po zleceniu doładowania. Dzięki temu możesz w każdej chwili i co najważniejsze bez żadnych dodatkowych opłat, doładować sobie konto telefoniczne nie wychodząc z domu.

Jak korzystać?

Po zalogowaniu się do Internet Bankingu wyświetlają się dodatkowe usługi dostępne w koncie internetowym. Wśród nich są doładowania. Wystarczy wybrać tę usługę, następnie operatora i wprowadzić numer telefonu, który chcemy doładować oraz wybrać kwotę doładowania. Przejrzysty system Internet Banking poprowadzi użytkownika „krok po kroku” do poprawnego doładowania.

Konto wskazanego telefonu zostanie doładowane natychmiast. Doładowania można dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów - T-Mobile, Orange, Plus, Heyah, Sami Swoi, Play, nju mobile, Virgin Mobile, Lycamobile oraz wRodzinie.

Doładowanie nie wiąże się z żadną dodatkową prowizją.

Demo bankowości internetowej

Zapraszamy do obejrzenia filmików, pokazujących jak w prosty sposób wykonać czynności związane z kontem.

Dzięki filmikom dowiesz się w jaki sposób:

  • chronione są transmitowane dane
  • używać haseł jednorazowych dla czynności związanych z parametryzacją przelewów
  • zakładać i obsługiwać lokaty terminowe
  • przeglądać salda rachunków oraz historię operacji
  • wykonywać przelewy jednorazowe dowolne, przelewy do ZUS i US, przelewy zdefiniowane
  • doładować telefon komórkowy na kartę bez konieczności wprowadzania kodu
  • przeglądać informacje związane z kredytami

Całość znajduje się pod adresem http://media.naszbank.pl/ib/.